NCAB i Norge styrker kundestøtte

Etter at NCAB Group Norge på Gjøvik mistet to personer til Elmatica, kan adm. direktør Terje Aaslund fortelle at de velger å styrke kundestøtteavdelingen.

Denne artikkelen er 2 år eller eldre

 

– Etter et bra år med rekord på både omsetning (58 millioner kroner) og EBITDA (3,2 millioner) har to mann forlatt firmaet for å satse på nye utfordringer, Stian Sagstuen og Torger Edland, sier han.

Flere på kundestøtte
For å gi kundene en enda bedre service har de besluttet å ansette en til på kundestøtte (customer support). En eventuell økning i salgsstaben vil tas etter sommerferien dersom nødvendig. – Så langt har dette vist seg ikke nødvendig da den økte ordremengden håndteres av kundestøtte, sier han.

Ny teknisk sjef
Stillingen som teknisk sjef blir fylt av Egil Skiaker som har fem års erfaring i produksjon og 12 år som Cam-ingeniør hos Capinor. Egil har jobbet i NCAB’s Customer Support  2,5 år og vil i tillegg til teknisk sjef ha en 50 prosent stilling på Customer support med ansvar for noen nøkkelkunder.

Kundestøtte
På kundestøttesiden har de nå Morten Høglien med 15 års erfaring fra Capinor hvor han lærte PCB produksjon fra bunnen av. Han har flere års erfaring som Cam-ingeniør før han de siste 2 årene var på Customer Support med ansvar for tilbud/ordre og oppfølging av disse.

– Med denne endringen i organisasjonen har NCAB ønsket å styrke customer support-avdelingen som i tillegg til de to nevnte også består av Anders Mikkelsen som har jobbet på avdelingen i 1,5 år. Dette vil gi eksisterende kunder enda bedre service, sier Aaslund.

På salgssiden blir det ingen endringer utover at Terje Aaslund tar ansvaret for noen av Torger Edland sine prospekter.

Powered by Labrador CMS