Samler kreftene

Fra og med i dag vil One Call og MyCall samles i en organisasjon med felles ledelse, og Tele2 og Network Norway slås sammen til én enhet. Øistein Eriksen vil lede One Call og MyCall mens Hanne Løvstad vil lede Tele2 og Network Norway.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er 2 år eller eldre

– Det norske markedet er i endring, og vi må kontinuerlig se på muligheter for å styrke vår posisjon. Med de endringene vi gjør i dag vil vi øke vår konkurransekraft og kunne utfordre våre konkurrenter bedre i markedet med enda bedre produkter og tjenester til norske mobilkunder, sier administrerende direktør for Tele2 i Norge Arild Hustad.

Som en del av endringen vil kundesentrene til One Call og MyCall slås sammen under en ledelse, og det samme vil kundesentrene til Tele2 og Network Norway. Det betyr samtidig at Network Norways kunde- og forhandlerservice flyttes fra Sandnes til Oslo og at nytt kundesenter skal være operativt innen første kvartal 2014.

Øistein Eriksen får ansvar for One Call og MyCall.

Øistein Eriksen og Hanne Løvstad overtar fra 1. november lederansvaret for henholdsvis One Call og MyCall og Tele2 og Network Norway. Alle merkevarene vil fortsette som separate merkevarer i kommunikasjonen til kundene og markedet.

Hanne Løvstad blir sjef for Tele2 og Network Norway.

Endringene vil medføre at det vil bli reduksjoner i bemanningen, både som følge av flyttingen av kundesenter fra Sandnes til Oslo samt reorganiseringen i Oslo. Totalt vil dette kunne dreie seg om rundt 35 årsverk. Alle ansatte som vil bli berørt vil bli tilbudt sluttpakker og karriereprogram.

Powered by Labrador CMS