Kraftspesialist pusser opp imaget

En av veteranene innen strømforsyninger, CUI Devices, har rustet opp profil og visjoner – setter fokus på «hva som er viktig».

Publisert

CUI Devices kunngjorde forleden hva de kaller neste kapittel i historien, med lanseringen av en ny visuell identitet og merkevarebudskap.

Det oppdaterte merket skal synliggjøre selskapets fokus på innovasjonsånd med «en stor dose medmenneskelighet», og fremheve samarbeid og pålitelighet.

Selskapets røtter går helt tilbake til 1989. Oppussingen av merkevaren skal ifølge en pressemelding sette økt fokus på det som har vært viktig for selskapet hele tiden: Å bry seg mer enn forventet, omfavne evolusjon, ta en helhetlig tilnærming og ha det gøy på veien. Ingen dum strategi for noen i elektronikkbransjen.

Foruten logo og farger har man rustet opp nettsidene med nye elementer og bedre funksjonalitet.

- Vi tror på å gjøre godt arbeid, og det oppnås best ved å lede med omhu og ha det gøy. I det som kan være en litt «gammelmodig» bransje, gjenspeiler vår nye merkevare hvordan vi streber etter å være annerledes og aldri sitter for fast i våre måter å tilpasse oss på. Vi er fortsatt de samme teknologinerdene – bare med et nytt utseende og et par gode briller, uttaler CEO Matt McKenzie, og beroliger dermed de som begynte å mistenke at markedsføringsjyplinger hadde overtatt hele butikken.

Powered by Labrador CMS