Presenterer ny logo

Alcatel-Lucent har presentert logoen til verdens største leverandør av kommunikasjonsløsninger.

Denne artikkelen er 2 år eller eldre

– Det kombinerte navnet Alcatel-Lucent gjør det mulig for oss å dra nytte av den store verdien begge selskapenes varemerke har hatt, sier Serge Tchuruk, som er styreformann i Alcatel-Lucent. - Dessuten kan det kombinerte navnet Alcatel-Lucent signalisere en kombinasjon av kontinuitet og dynamikk til kundene våre.

Den nye logoen er inspirert av et uendelighets-tegn, hvor det finnes en A og en L. ”Profilfarven i den nye logoen er lilla - en litt frekk farge, som skal symbolisere ambisjon og samtidig assosiere til kreativitet, visdom og verdighet”, får vi opplyst.

– Vår nye logo representerer de uendelig mulighetene som fremtiden byr på samt vår ambisjon om å være en sterk samarbeidspartner for våre kunder verden over, sier Patricia Russo, CEO i Alcatel-Lucent.

Powered by Labrador CMS