Distribusjon:

DigiKey med ny logo
Siden DigiKey i år kan feire sitt 50-årsjubileum har distributøren også valgt å fornye logo og merkevareidentitet.
Merkevareoppdateringen omfatter en oppdatert logo, oppdatert
fargepalett og skrifttype, slagord, forenklet navn og oppdatert «markedsrøst».
Det nye utseendet ble vist første gang på EDS Leadership Summit i Las Vegas og
vil rulle ut i løpet av 2023.
Den oppdaterte logoen og merkevaresystemet ble designet for å understreke fremgang og tilknytning til leverandører og kunder, samtidig som den gjenspeiler DigiKeys digital-first, fremtidsrettede perspektiv. Den har også et forenklet firmanavn for å bedre gjenspeile den dype tekniske produkt- og digitale løsningsporteføljen, heter det i en melding fra selskapet.
DigiKey samarbeidet med Lippincott, et globalt kreativt konsulentselskap, for å friske opp merkevaren.
For spesielt interesserte, her er videoen som er utgitt etter fornyelsen: