Distribusjon:

Nå er DigiKeys logo fornyet. Samtidig er navnet endret en smule, ved at bindestreken er fjernet.

DigiKey med ny logo

Siden DigiKey i år kan feire sitt 50-årsjubileum har distributøren også valgt å fornye logo og merkevareidentitet.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er 2 år eller eldre

Merkevareoppdateringen omfatter en oppdatert logo, oppdatert fargepalett og skrifttype, slagord, forenklet navn og oppdatert «markedsrøst». Det nye utseendet ble vist første gang på EDS Leadership Summit i Las Vegas og vil rulle ut i løpet av 2023.

Den oppdaterte logoen og merkevaresystemet ble designet for å understreke fremgang og tilknytning til leverandører og kunder, samtidig som den gjenspeiler DigiKeys digital-first, fremtidsrettede perspektiv. Den har også et forenklet firmanavn for å bedre gjenspeile den dype tekniske produkt- og digitale løsningsporteføljen, heter det i en melding fra selskapet.

DigiKey samarbeidet med Lippincott, et globalt kreativt konsulentselskap, for å friske opp merkevaren.

For spesielt interesserte, her er videoen som er utgitt etter fornyelsen:

Powered by Labrador CMS