Distribusjon:

Nå er DigiKeys logo fornyet. Samtidig er navnet endret en smule, ved at bindestreken er fjernet.

DigiKey med ny logo

Siden DigiKey i år kan feire sitt 50-årsjubileum har distributøren også valgt å fornye logo og merkevareidentitet.

Publisert Sist oppdatert

Merkevareoppdateringen omfatter en oppdatert logo, oppdatert fargepalett og skrifttype, slagord, forenklet navn og oppdatert «markedsrøst». Det nye utseendet ble vist første gang på EDS Leadership Summit i Las Vegas og vil rulle ut i løpet av 2023.

Den oppdaterte logoen og merkevaresystemet ble designet for å understreke fremgang og tilknytning til leverandører og kunder, samtidig som den gjenspeiler DigiKeys digital-first, fremtidsrettede perspektiv. Den har også et forenklet firmanavn for å bedre gjenspeile den dype tekniske produkt- og digitale løsningsporteføljen, heter det i en melding fra selskapet.

DigiKey samarbeidet med Lippincott, et globalt kreativt konsulentselskap, for å friske opp merkevaren.

For spesielt interesserte, her er videoen som er utgitt etter fornyelsen:

Powered by Labrador CMS