Elmatica styrker kundestøtten
På grunn av økende salg utvider Elmatica kapasiteten i form av en ny ansatt i kundeservicegruppen.
Denne artikkelen er 2 år eller eldre
– Med økende aktivitet i et voksende marked er det viktig å ha en kunnskapsrik kundeserviceavdeling som kan håndtere både forventede og uventede utfordringer, sier innkjøpssjef Vidar Olsen i Elmatica.
– En betydelig salgsøkning i 2017 kombinert med partnere som ønsker tettere samarbeid, har resultert i et behov for erfarne og flerspråklige ansatte innen kundeservice. Vi er stolte over at Laura Scapin nå vil slutte seg til vårt dedikerte team, fremholder Olsen.
Scapin har omfattende erfaring fra kundeservice i internasjonale selskaper, heter det. Hun er sveitsisk/italiensk, og snakker flytende italiensk, engelsk og tysk.
– Dette er en flott mulighet for meg. Jeg er også glad for å begynne i et internasjonalt selskap der jeg kan få bruk for mine språkferdigheter og erfaring, og jobbe for å styrke Elmaticas internasjonale tilstedeværelse, og bli nærmere kjent med mønsterkortbransjen, sier Scapin i pressemeldingen fra Elmatica.