
Nytt mobilselskap vil forenkle spillereglene
I dag ble et nytt mobilselskap lansert i Norge. De lover å gjøre mobilabonnement enklere for små- og mellomstore bedrifter som utgjør over 99 prosent av norske virksomheter.
Denne artikkelen er 2 år eller eldre
Dipper er et nytt norsk mobilselskap for små- og mellomstore bedrifter. Dipper lover mobilabonnement uten bindingstid, like lave priser til alle, Telenors dekning og god kundeservice.
Som første mobilselskap i bedriftsmarkedet har Dipper fjernet lange bindingstider og bruddgebyrer på alle abonnement. I tillegg tilbyr selskapet like lave priser til alle, noe som betyr at kundene får de beste prisene med en gang, uten å måtte forhandle.
– Vi har stor respekt for det engasjement og den utholdenhet som skal til for å drive små og mellomstore bedrifter. Hos oss er det disse som er våre prioriterte og attraktive kunder, og vi gleder oss til å gi dem de betingelsene og den servicen de fortjener. Tilbakemeldingene fra våre første betakunder har vært gode, det virker som om mange ønsker et nytt mobilselskap som Dipper velkommen i markedet, sier Cecilie Vanem, daglig leder i Dipper AS.
– Å velge bort bindingstid og bruddgebyrer sikrer at vi alltid må jobbe hardt for å levere de beste løsningene, og at vi hele tiden må tenke nytt for å gi våre kunder reelle verdier fordi de velger å være Dipper-kunder. Vi vil at kundene skal ønske å være hos oss, og hvis noen ikke trives skal de selvsagt få gå andre steder – akkurat når de vil, sier Vanem.
Selskapet eies av Telenor og har i dag i underkant av 20 ansatte.