Oppfrisket profil
Den tradisjonsrike batteri- og elmek-leverandøren Gylling har kostet på seg nytt utseende og nye nettsider.
Denne artikkelen er 2 år eller eldre
For mange er Gylling allerede kjent som solide, innovative spesialister på batteri og elektromekanikk. Nå har de frisket opp profilen sin kraftig.
– Kundene våre forbinder oss med høy kvalitet og god service. Nå har vi en logo og en profil som gjenspeiler dette, skriver markedssjef Anja Reiler i en pressemelding i dag.
Bedriften har beholdt den ikoniske gulfargen sin, men har strammet opp Gylling-fuglen.
– De nye nettsidene våre gjør det enkelt å finne all info om produktene våre. Du får hjelp til å velge riktig produkt ved for eksempel å benytte deg av den nye filterfunksjonen. I tiden fremover kommer vi til å fylle sidene våre med enda mer produktinformasjon, brukerveiledninger og videoer. Priser og lagerbeholdning kan man se når man er pålogget, opplyser Reiler.
Gylling har en lang og spennende historie i elektronikkbransjen. Det hele startet i Sverige i 1912, der entreprenøren Bertil Gylling startet Gylling & co, med salg av forskjellige produkter fra katalog. Bertil slo for alvor gjennom i 1928 med egen produksjon av radioapparater - "Centrum, mottagaren med den underbara tonen".
I Norge har Gylling Teknikk AS vært i drift siden 1983. Deres batteriavdeling er spesialister på batteriløsninger til telekom, maritimt og subsea, men har også offentlige kunder som Forsvaret og Kystverket.
I tillegg lager de batterier til hjelpemidler og off-grid strømløsninger. I elektroavdelingen har de et bredt spekter av produkter innen lys- og tidsstyring, releer, kontaktorer, lockout og merkesystemer. De tilbyr også lydsystemer for innmontering i tak og vegg.